Bestel- en bezorgdag
Bestellen voor Woensdag 13:00 uur is levering op Vrijdag. Op Woensdag zal ons transportbedrijf telefonisch contact met u opnemen over de levering. U kunt met ze afspreken dat ze u een uur voor levering bellen. Vrijdag na 11:00 uur kunnen ze u een indicatie geven van de tijd mochten ze nog niet bij u geweest zijn. Het telefoonnummer is : 088- 88 55 875.
Wilt u de producten liever na het weekend ontvangen, dat is ook mogelijk ! Geef dat graag aan in het vak ‘bestelinformatie’ op de afrekenpagina.
Verzendkosten
(1) De verzendkosten voor NEDERLAND zijn afhankelijk van het product.
Stoelen ( Gratis verzending )
Fautteuils ( Gratis verzending )
Vloerkleden ( Gratis verzending )
Meubelserie Milaan ( Maximaal € 39,- per zending )
Overige meubels ( Gratis verzending )
(2) De verzendkosten voor BELGIE zijn afhankelijk van het product.
Stoelen ( Gratis verzending )
Fautteuils ( Gratis verzending )
Meubelserie Milaan ( Maximaal € 59,- per zending )
Overige meubels ( Gratis verzending )
(3) Gratis afhalen is iedere dag mogelijk op afpsraak
Pakketdienst binnen Nederland
Wanneer uw bestelling geplaatst is, ontvangt u kort daarna een orderbevestiging en leveren wij de eerste volgende vrijdag of maandag (geef dit aan tijdens het bestel-proces).
Verzendmethode
Onze producten worden met een extern transport bedrijf verzonden (Besseling transport). Op deze manier willen wij een snelle en betrouwbare verzending waarborgen.
Contact voor verzending
Op het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen versturen wij uw producten. Op woensdag zult u door onze vervoerder worden gebeld om een afspraak te maken over de levering van uw producten.
Hier een overzicht van de mogelijkheden:
(1) Afhalen ( iedere dag mogelijk )
(2) Bestellen voor woensdag 13:00 uur is levering op vrijdag… Een andere dag b.v. na het weekend is ook mogelijk, dit kunt u afspreken met ons transportbedrijf Besseling, die u op woensdag zal bellen voor een afspraak !
Controle bij ontvangst
Controleer bij ontvangst of u de juiste producten heeft ontvangen en/of ze in een goede staat zijn, om
teleurstelling te voorkomen. Als blijkt dat er schade tijdens transport is ontstaan kunt u de levering
weigeren, of de chauffeur laten tekenen voor de geleden schade. Neem daarna direct contact met ons op,
zodat we de schade binnen 1 week kunnen oplossen.
Service bezorger
De bezorging vind plaats na de eerste drempel in huis. Wanneer er geen lift aanwezig is tot maximaal de
3e verdieping, mits er sprake is van een onbelemmerde doorgang. De goederen worden niet door de chauffeur
uitgepakt. Bij levering verwachten wij hulp als dat nodig is. Zonder extra hulp is ook mogelijk ,maar dan zijn de transportkosten aanzienlijk duurder (2 mans vervoer).
Niemand thuis
Op het moment dat u niet thuis bent bij een eerste bezorgafspraak, zal de vervoerder opnieuw contact met u
opnemen voor een nieuwe bezorgafspraak. (Let op ! Bij een 2e bezorgafspraak betaalt u opnieuw bezorgkosten,
zorg er daarom voor dat u aanwezig bent op de afgesproken dag).