Leveringsinformatie

0000-leveringsinformatie-10

 

 

Bestel- en Leverdag

Als u de producten voor Woensdag 13 uur besteld, worden ze op Vrijdag geleverd. De levering op Maandag is ook
mogelijk als u het aangeeft bij het bestellen.

Pakketdienst binnen Nederland

Wanneer uw bestelling geplaatst is, ontvangt u kort daarna een orderbevestiging. Wanneer ook uw aanbetaling bij
ons binnen is, leveren wij de eerste volgende vrijdag of maandag (afhankelijk van uw keuze in het bestelformulier).

Verzendmethode

Onze producten worden met een extern transport bedrijf verzonden (besseling transport). Op deze manier willen
wij een snelle en betrouwbare verzending waarborgen. Bij grotere bezorgingen zoals complete sets, leveren wij
de producten met eigen transport ! Bij levering van o.a. een dressoir verwachten wij extra hulp, aangezien we
de kasten compleet in elkaar leveren. Zonder extra hulp is ook mogelijk ,maar dan zijn de transportkosten
aanzienlijk duurder (2 mans vervoer).

Betalen bij ontvangst

U betaalt bij ons vooraf alleen de verzendkosten en/of een aanbetaling op speciaal bestelde artikelen.
Bij ontvangst van uw producten betaald u het overige bedrag aan huis. Bij de bezorger kunt u het openstaande
bedrag contant betalen. Heeft u gekozen voor betalen via Ideal, dan kunt u vooraf alleen het volledige bedrag betalen.

Contact voor verzending

Op het moment dat wij uw bezorgkosten/aanbetaling hebben ontvangen versturen wij uw producten. Op woensdag of
donderdag zult u door onze vervoerder worden gebeld om een afspraak te maken hoe laat uw bestelde producten
vrijdag of maandag geleverd zullen gaan worden. Bij ontvangst van uw producten betaald u het overige bedrag
veilig aan huis. Bij onze bezorger kunt u het bedrag contant betalen. Houdt er rekening mee dat u het openstaande
bedrag in huis heeft, anders kan er helaas niet bezorgd worden.

Verzendkosten

De kosten voor het versturen van producten is afhankelijk van de prijs. De verzendkosten voor een totaalbedrag onder de
€ 400,- is € 35,- en een totaalbedrag boven de € 400,- is € 50,-

Hier een overzicht van de mogelijkheden:

(1) Afhalen ( iedere dag mogelijk )
(2) Bestellen voor woensdag 13:00 uur en levering op vrijdag of maandag.

Controle bij ontvangst

Controleer bij ontvangst of u de juiste producten heeft ontvangen en/of ze in een goede staat zijn, om
teleurstelling te voorkomen. Als blijkt dat er schade tijdens transport is ontstaan kunt u de levering
weigeren, of de chauffeur laten tekenen voor de geleden schade. Neem daarna direct contact met ons op,
zodat we de schade binnen 1 week kunnen oplossen.

Service bezorger

De bezorging vind plaats na de eerste drempel in huis. Wanneer er geen lift aanwezig is tot maximaal de
3e verdieping, mits er sprake is van een onbelemmerde doorgang. De goederen worden niet door de chauffeur
uitgepakt. Bij levering van een dressoir verwachten wij extra hulp, aangezien we de kasten compleet in elkaar
leveren. Zonder extra hulp is ook mogelijk ,maar dan zijn de transportkosten aanzienlijk duurder (2 mans vervoer).

Niemand thuis

Op het moment dat u niet thuis bent bij een eerste bezorgafspraak, zal de vervoerder opnieuw contact met u
opnemen voor een nieuwe bezorgafspraak. (Let op ! Bij een 2e bezorgafspraak betaalt u opnieuw bezorgkosten,
zorg er daarom voor dat u aanwezig bent op het afgesproken tijdsblok).

Retourneren

Wanneer u een product wilt retourneren, neem dan eerst contact met ons op. Wanneer een product geretourneerd
wordt terwijl deze niet bij ons is aangemeld, kunnen wij het product niet aannemen.